Service

SERVICE PÅ PRIKKEN

Vores mere end 100 egne Coffema-teknikere er alle ugens syv dage undervejs "i kaffenydelsens sag". Desuden vokser vores internationale servicenetværk hele tiden med nye beliggenheder. Coffema-servicecentrene som kompetente partnerne hjælper dig med alle spørgsmål omkring Coffema-kaffemaskiner. Samme kontaktperson til maskine, service, finansiering og kursus betyder pålidelighed, tillid og størst mulig komfort for dig.

Vores servicemedarbejdere sørger for højeste kaffekvalitet direkte hos dig. De indstiller brygtemperatur, bønnernes formalingsgrad og den mængde, der skal kværnes, for hver enkelt kaffespecialitet. Og endda mælkeskummet får fra cremet til fin helt præcis den tekstur, du ønsker.

365 dage om året

Og skulle en maskine alligevel engang svigte, så har vi ikke fyraften endnu. Vores kollegaer fra den tekniske nødservice hjælper straks i telefonen eller er hurtigt til stede for at hjælpe. Og med telemetri-udvidelsen kan vi ofte allerede rådgive pr. fjernservice eller straks sende den nærmeste tekniker med passende reservedele eller en reservemaskine til dig, så du kun skal savne din kaffemaskine i kort tid.
Vores mere end 100 egne serviceteknikere arbejder for dig. En yderligere fordel for vores kunder er: Serviceteknikeren behøver kun at komme én gang for at servicere din maskine - både filtermaskine, kaffeautomat og espressomaskine. Derudover tilbyder vi komplette servicepakker – tilpasset din virksomheds størrelse og behov.