Reparation

Undervejs i kaffenydelsens sag

Vores mere end 100 egne Coffema-teknikere er alle ugens syv dage undervejs "i kaffenydelsens sag". Hvis kaffemaskinen en lørdag morgen svigter hos en af vores kunder, så må vores weekend vente.

Kollegaerne fra den tekniske nødservice hjælper straks i telefonen. Og skulle der være brug for hjælp på stedet, er en af vores medarbejdere i nærheden!

Vi har en hel del på lager

En professionel reservedelsstyring danner grundlaget for hurtig og effektiv service og reparation. I vores servicebiler og på de regionale værksteder har vi de vigtigste reserve- og funktionsdele: over 17.000 forskellige reservedele – fra tætning til varmeplade. Således kan vi ordne de fleste reparationer uden tidskrævende bestilling af reservedele.
Det betyder, at vi kan ordne mere end 95 % af alle reparationer straks ved første besøg af en servicetekniker. Og for de sidste 5 % har vi oprettet et effektivt trouble-management-system, så vi kan udlevere alle reservedele, der er blevet bestilt inden ca. kl. 15.00, allerede næste arbejdsdag – hvis det skal være endda inden kl. 9.